Read more of this story at Slashdot.
Read more of this story at Slashdot.
SergioQ79 - Osanpo Photographer - posted a photo:
Una volta, nel 2019, avevo pensato che un grande progetto fotografico potesse ruotare tutto attorno alle vending machine giapponesi. Volevo fotografarle tutte. Ogni macchina, ogni angolo. Poi il progetto naufragò ancora prima di cominciare. Ma la verità è che continuano ad affascinarmi. Sono lì, come fari nel buio, bellissime, colorate, silenziose e lucenti. E io, come una falena attirata dalla luce, torno sempre a loro. Questa foto è uno di quei ritorni.
かつて2019年、私は日本の自動販売機をすべて撮影する写真プロジェクトを始めようと考えました。すべてのマシン、すべての角。結局、始まる前に頓挫しました。でも、彼らは今でも私を魅了します。まるで暗闇の中の灯台のように、美しく、色鮮やかで、静かに輝いています。そして私は、光に惹かれる蛾のように、いつも戻ってきてしまうのです。この写真は、その「帰還」の一つです。
Once, back in 2019, I thought a great photographic project could revolve entirely around Japan’s vending machines. I wanted to capture every one of them. Every machine, every corner. The project never got off the ground. But they keep pulling me in. They're there—like lighthouses in the dark—beautiful, colorful, silent, glowing. And I, like a moth drawn to light, always return to them. This image is one of those returns.
SergioQ79 - Osanpo Photographer - has added a photo to the pool:
Una volta, nel 2019, avevo pensato che un grande progetto fotografico potesse ruotare tutto attorno alle vending machine giapponesi. Volevo fotografarle tutte. Ogni macchina, ogni angolo. Poi il progetto naufragò ancora prima di cominciare. Ma la verità è che continuano ad affascinarmi. Sono lì, come fari nel buio, bellissime, colorate, silenziose e lucenti. E io, come una falena attirata dalla luce, torno sempre a loro. Questa foto è uno di quei ritorni.
かつて2019年、私は日本の自動販売機をすべて撮影する写真プロジェクトを始めようと考えました。すべてのマシン、すべての角。結局、始まる前に頓挫しました。でも、彼らは今でも私を魅了します。まるで暗闇の中の灯台のように、美しく、色鮮やかで、静かに輝いています。そして私は、光に惹かれる蛾のように、いつも戻ってきてしまうのです。この写真は、その「帰還」の一つです。
Once, back in 2019, I thought a great photographic project could revolve entirely around Japan’s vending machines. I wanted to capture every one of them. Every machine, every corner. The project never got off the ground. But they keep pulling me in. They're there—like lighthouses in the dark—beautiful, colorful, silent, glowing. And I, like a moth drawn to light, always return to them. This image is one of those returns.
Bovenstaande scene, afkomstig uit de deze week verschenen, vierdelige Netflix-docu Sean Combs: The Reckoning, maakt precies duidelijk met wat voor idioot we eigenlijk te maken hebben, mocht u daar nog niet van de op de hoogte zijn geweest. Puff Daddy/P Diddy maakte carrière bij platenmaatschappijen (achter de schermen) en deed het daar verdomde goed. In tegenstelling tot de rappers die hij tot wereldsterren promoveerde (Notorious BIG, bijvoorbeeld), komt hij zelf helemaal niet uit een achterbuurt, maar zat vroeger 'gewoon' op een privéschool. Dat weerhoudt hem er niet van uit te groeien tot een zeer gewelddadig mannetje, zoals zijn gebrek aan daadwerkelijk talent (niveautje Arnold Karskens, niet veel meer) hem er niet van weerhoudt uit te groeien tot een wereldberoemde rappert. En ondernemer, modetycoon, wodkaverkoper, televisiester - op het hoogtepunt van zijn succes had hij een vermogen van ongeveer een miljard (kun je superveel babyolie van kopen, red.)
De keerzijde is dat hij vrouwen mept, drogeert en vernedert, artiesten uitknijpt, personeel als kots behandeld en afspraken niet nakomt, en, op basis van deze serie, achter de moord op 2Pac zat en in ieder geval gedeeltelijk verantwoordelijk was voor de moord op The Notorious BIG, die hij destijds de grootste bruiloft in de geschiedenis van New York beloofde, maar er niet bij zei dat het geheel van geld van Biggie zelf betaald zou worden. Sleutelmoment: al dit soort informatie, en dan kort daarachter, een verschrikkelijke tv-performance van het liedje dat hij uitbracht ter nagedachtenis van zijn vermoorde "vriend". Een monster in zuiverste vorm kortom, en bovendien een monster waarover mensen nu voor het eerst echt over durven te spreken voor een camera. Ook als u alle hiphop eigenlijk kudtmuziek vindt een uitstekende docu, als wij zo vrij mogen zijn.

Intertapes is a collection of found cassette tapes — some contain music and others voice memos. Each entry includes images of the tape, a description/track listing, and the actual audio (on Soundcloud).
This one was recorded off of a NYC radio station in 1994 and includes tracks from Mary J. Blige, Wu-Tang, Snoop Dogg, and Heavy D.
This tape found recently in Berlin was also recorded in 1994 by someone named Sven and includes tracks by Underworld & Laurent Garnier.