Victims include four airmen, a reservist and three civilians as inquiry into Edwards crash continues
Air force officials have released the names of the eight men killed in this week’s fiery crash of a B-52 during a test flight at Edwards air force base in southern California.
The deceased, whose identities had initially been withheld while the military notified next of kin, include four active-duty airmen, one reservist and three civilians, military officials said on Wednesday.
Continue reading...Friends Harshita Nair, 21, and Mahial Sran, 20, were pulled out of water by rescue crews but died later at local hospitals
Two college students died after being swept out to sea from a Santa Cruz beach as massive waves and dangerous rip currents inundated the California coastline in recent days.
Authorities confirmed this week that Harshita Nair, 21, and Mahial Sran, 20, were killed after the sudden swell at a Santa Cruz beach last Wednesday. Nair died last week while Sran died in a local hospital on Sunday.
Continue reading...Oh. It's because literally every car in the garage is doing wifi bukkake, several floors below me, through many feet of concrete.
De door de president voorgedragen nieuwe voorzitter van de Amerikaanse centrale bank gaf woensdag zijn eerste persconferentie. Over de door president Trump zo gewilde lagere rente ging het niet.

Jongens. Natuurlijk, het Nederlands elftal is leuk, in Frankrijk kunnen ze goed voetballen, in Brazilië doorgaans nog beter, in Spanje weten ze ook wat ze doen, in Italië waren ze vroeger heel goed, vlak de Argentijnen nooit uit, en de Duitsers, nee, dan de Duitsers. Dat zal allemaal wel, voetbal draait om Engeland. Het komt ervandaan (geen idee of dit echt klopt, niet doodchecken, red.), de stadions staan er in woonwijken en zijn doorgaans prachtig, elke lokale pisclub heeft hordes fanatieke supporters, die mensen weten hoe je een wedstrijd beleeft, ze kunnen prachtig zingen en beestachtig juichen, ze bouwden als eerste een subcultuur rondom het elkaar de hersens in slaan ihkv van de bjoetifoel keem, ze wonnen twee wereldoorlogen en één wereldcup, en daarna helemaal niets meer. Ze kunnen ontzettend goed zuipen met die gezellige eilandhoofden van ze, die ze zelden goed insmeren en die dus steevast vuurrood worden. Ze denken elke keer dat ze gaan winnen, en doen dat natuurlijk helemaal niet. Hun meest bekende gerecht is eigenlijk een matig vermomd katerontbijt. Een aanzienlijk deel van de goede muziek is van ze afkomstig. Vanavond nemen ze het op tegen Kroatië en hoewel we op GSHQ onpartijdig zijn hopen we dat Engerland die knakkers helemaal dronken speelt en dat al die gekken op de tribune dan heel mooi juichen. Of, zoals ze het zelf noemen: limbs.
Social